Monday 16 December 2013

Atasi Masalah Wanita Dengan GLA Complex

Assalamualaikum dan salam sejahtera...

Kali ni saya nak berkongsi tentang GLA Complex, d latest product yg saya cuba dari Shaklee.. 


Saya cuba GLA sebenarnya untuk  atasi masalah period saya.. Kitaran haid saya normal.. Haid datang on time setiap bulan.. Cuma masalah saya adalah  2 hari pertama haid, darah keluar macam nak tak nak jek.. Hari  ke-3 biasanya baru keluar dalam jumlah yang banyak berserta dengan sengugut sekali.. Masa tu memang panadol acti-fast jd mknn kegemaran saya untuk legakan kesakitan.. Tapi, ramai org  kata x elok consume panadol masa period..

So, saya cuba buat reading tentang senggugut n try google n finally saya jatuh hati untuk cuba GLA dari Shaklee ni.. Memandangkan saya ahli Shaklee, maka lebih mudah untuk saya dapatkannya dengan harga yang mampu milik.. Terus order dan belum pun sampai sebulan saya consume GLA, kitar haid saya dah bermula... 

Pada awalnya, saya fikir pasti bulan ni period saya masih sama mcm bulan sebelumnya sbb sy baru sgt ambil GLA, lebih kurang 2 minggu sahaha..Tp,  Allah itu Maha Kuasa, alhamdulillah, semua yg saya harapkan dr GLA sy dpt.. 

Kitar haid mmg on time, 1st day period sy dah kembali normal, jumlah darah yg keluar adalah dlm jumlah yg sepatutnya dan yg paling penting senggugut tiada lagi.. Serius, x tipu..!! 

Jadi untuk yang menghadapi masalah macam saya, GLA ni very recomended lah..  Tak percaya lagi? Sila baca testimoni dari pengguna di bawah..




Dengan bajet serendah RM40 sebulan, semua masalah ini selesai.. ;)) Betulllll~

Nak cuba? Hubungi saya segera di 01115538389 (sms @ whatsapp) atau boleh sahaja komen di bawah.. 8)

No comments:

Post a Comment

Thanks for ur feedback.. Will reply to u soon..